Yksi sana, yksi nimi, yksi henkilö. 6 kirjainta. ; Miikka

Ei se oo täydellinen jätkä. Sen housut oli ruman ylhäällä tänään ja paita oli takaa ruokatunnilla inhottavasti housuihin takertunut. Sen lökärit näyttää jotenkin jänniltä.. Onko Miikkalla hyvä perse..? Mitää.. Eihän se perse perseestä pojilla riipu.. Vaan siltä miltä se peppu housuissa/farkuissa näyttää. Kyse on siis farkuissa. Miikkan kohdalla lökäreissä. Siinä vika. Miikka ei siis voi olla täydellinen.

Hah! Löysinpäs sinusta virheen poika kulta!<3

Onko mulla sitten oikeutta edes rakastaa Miikkaa kun en ole edes suudellut sitä poikaa..? Seurustellut.. Miksei sitä suudelmaa tullut..? Miksi se meni ohi tien.. Annoin sen vain mennä. Olin vielä niin nuori silloin, viime syksynä. Henkisesti paljon nuorempi kuin nyt. En minä himoinnut Miikkalta ensisuudelmaani. Mutta nyt sitä himoitsen. Ajattelinko minä silloin millaista olisi asua Miikkan kanssa tulevaisuudessa samassa kämpässä..? millaista olisi suudella koulun käytävillä erotessamme eri tunneille..? Millaista olisi olla välitunneilla kahdestaan, lähekkäin, pitää käsistä, suudella..? Ei se suudelma nyt niin iso juttu ole, mutta juttu siltikin. Sillä mun ensisuudelma on varattu juuri tälle pojalle. Mieluiten menettäisin jopa neitsyyteni Miikkalle kuin kenellekkään muulle tuntemalleni pojalle. Miikka on hellä..

Mutta mikä meni pieleen..? minä menin silloin pilaamaan meidän ihanasti edistyvän suhteemme, sillä että itkin ja surin sen kieron paskan perään. Sen jota kutsuin joskus ystäväksi!

*huokaus*

Kunpa vain annettaisiin siihen vielä mahdollisuus. 17892.jpg